Merhaba arkadaşlar. Bugün itibariyle 13. Haftaya giriş yaptık🤩 her gün bir şey olmuş mudur olacak mıdır korkusuyla yaşamak benim gibi evhamlı anne adayları için zor olsa da bugünleri görmek her şeyiyle çok güzel🌸 merak ettiğim şey şu ; sizler ne gibi belirtiler ve vücudunuzda ne gibi değişimler yaşıyorsunuz. En son iki hafta önce ultrasona girdim ve büyük meraktayım şu anki bebeğimin durumundan 😍 Allah hepinizin evlatlarını sizlere bağışlasın 🤲🏻🧿