Zagrozunannesi Ngrbrs kaç haftalıksın canım 🤗ayarlanır ya kolay zaten kendılıgınden olup bıtıyo ne olduğunu anlamıyosun😂😂
Ngrbrs Zagrozunannesi 26+2 deyim 30 da kontrolüm var sonra kısmetse başlarım canım ☺ Zaman geçsinde bebişler kucaklara gelsin herşey olur canım ☺🙏
elif0690 Minedag Ya o zamn bir tek bana mi gecmiyo acaba😕18+2yiz ama sanki 20.hafta bile cok uzak..Aslnda hem istyrum ki cabuk gecsin..Hemde artk bnm bdenmde olmayacgi icin üzlyrum..
Minedag elif0690 o haftalar geçmiyor kuzum ama ne zaman ki 22-23 oluyorsun bi anda geciyo ben ne ara 27 oldum anlamadım valla 😍
Domatesimm Zagrozunannesi ben de bugün geçtim 3. Trimestere. Şimdiye kadar zaman çok çabuk geçti ama son ili üç haftadır geçmek bilmiyor gibi😒
Tugceeee Zagrozunannesi nası bi tat çıkarmayı bekliyodunuz? Bana da herkes tadını çıkar diyo da napıcam yani anlamıyorum😂
Zagrozunannesi Tugceeee bılmem ne aserme ne gezme hıc bı şey yapamadım😂😂😂kocama iş bile yaptıramadım nazlanamadım yani😂😂adam rahat rahat takılıyor zoruma gıdıyo ya😂😂
Deletedmom206 Tugceeee bu konuda sana katıliyorum nasıl tadini çikaricaz 😊 Bunun formülünü bizede desinler
1PrensAnnesiii Meltem19 bence başla sıcaklara kalma canım çünkü hemen yoruluyoruz hemn bel ağrısı yapıyor bide sıcak olursa zorlanırsın bizim bi odamız kaldı büyük olarak gerisi tamam çok şükür🙏
Meltem19 1PrensAnnesiii bakalm nisan sonu alıcam sanırım bende hiç ağırlasma falan olmadı ya tekmeleri olmasa hamıle oldugumu hissetmeyecegım ☺☺Hiç zorlugu olmadı bakalm😂😂😂
Zagrozunannesi Meltem19 aynen bana da zorluğu yok ama ben heveslene heveslene her seyını aldım bı baktım bıtmıs 😂 her seyı de hazır bı çantayı Doğuma yakın ayarlıcam o kadar
Tugceeee Zagrozunannesi ben baya tadını çıkarıyorum o zaman😂 yere bişey düşüyo ay hamileyim diyorum, benim canım ne isterse onu yiyoruz😄 et ellememe konusu çok işime geldi, et yemeklerini eşim yapıyor😂 eldiven kullanabiliceğimi söylemedim🤪🤪
Meltem19 Zagrozunannesi aldıgım sadece bi kac parca zıbın corap😂😂yavaş yavaş alırız artık sağlıkla gelsinlerde bebişlermz 🙏🙏
Kekmez Perimasali89 tadını çıkar aslında daha ağırlaşma yoktur çok güzel bir dönem yürüyüş yap yemek ye tatlı ye güzel bir zaman ben 24. Haftadayım 10 kilo aldım ağırım artık ayak tırnaklarımı bile kesemiyorum ayakkabımı zor giyiyorum zor yani uyurken çok zor nasıl olsa bir şekilde zaman geçiyor sen keyfini çıkar