Zagrozunannesi İnanamıyorum ya 3.trimestere gırdık bu gün 😭😭çok çabuk gectı ya anlamadım hıc bı şey offf🤭😭😭😭😭
Kekmez Perimasali89 tadını çıkar aslında daha ağırlaşma yoktur çok güzel bir dönem yürüyüş yap yemek ye tatlı ye güzel bir zaman ben 24. Haftadayım 10 kilo aldım ağırım artık ayak tırnaklarımı bile kesemiyorum ayakkabımı zor giyiyorum zor yani uyurken çok zor nasıl olsa bir şekilde zaman geçiyor sen keyfini çıkar
Zagrozunannesi Minedag ben her seyımı ayarladım ama tadını çıkartamadım valla 😭alıcam sımdı o kadar dıyorum ne çabuk gectı psıkolojım bozuldu resmen
elif0690 Minedag Ya o zamn bir tek bana mi gecmiyo acaba😕18+2yiz ama sanki 20.hafta bile cok uzak..Aslnda hem istyrum ki cabuk gecsin..Hemde artk bnm bdenmde olmayacgi icin üzlyrum..
Zagrozunannesi Meltem19 evet ya 😭 motıve edın nolur 😂sırf hamılelıgın tadını çıkartamadım dıye hemen ıkıncıyı yapıyomusum😂😂😂😂
Meltem19 Zagrozunannesi hahaha yok artık acele etmeyın bence 😂doğunca bebıklerımız degısır hersey sizinde mi aynı gün 27+1 olduk ayni gunmu dogacaklar süprizleri olmazsa☺☺
Tugceeee Zagrozunannesi nası bi tat çıkarmayı bekliyodunuz? Bana da herkes tadını çıkar diyo da napıcam yani anlamıyorum😂
Ngrbrs Bende ayarladım her kontrole gittiğimde ayarlıcam diyorum fakat bişey çıkıyo ayarlıyamadım inşallah önümüzdeki kontrolden sonra yıkama ütüleme çanta derken 40 ı tamamlarım 😂
Zagrozunannesi Ngrbrs kaç haftalıksın canım 🤗ayarlanır ya kolay zaten kendılıgınden olup bıtıyo ne olduğunu anlamıyosun😂😂
Meltem19 1PrensAnnesiii inşallah bugun gördum bebiki bayagı büyümüş insan hemen gelsede koklasam dio ☺☺☺
1PrensAnnesiii Meltem19 aynen canım harika bir duygu Allah isteyen herkese yalatsın inşallah🙏Yavaş yavaş bitirdin mi alışverişi😊
Deletedmom206 26+4 gün bugün bebişimin bugün maşallah var çok hareketli bugün ben artık daha sabırsısız çabucak geçsin zaman artık
1PrensAnnesiii Meltem19 bence başla sıcaklara kalma canım çünkü hemen yoruluyoruz hemn bel ağrısı yapıyor bide sıcak olursa zorlanırsın bizim bi odamız kaldı büyük olarak gerisi tamam çok şükür🙏