Herkese merhaba💚Şuan miniğim yanımda uyurken yazıyorum çok şükür 🙏 10 gün kadar önce çatı muayenesinde 2 cm açılmam vardı , ama nst de hiç sancı çıkmıyordu. O yüzden bekliyorduk normal doğumu.En ufak ağrı girse tamam şimdi doğurucam deyip yerime geri oturuyodum iyice sabırsızlanmıştım:) Virüs falan derken de organizasyon, fotoğrafcı vs herşey iptal olunca iyice gergin gergin bekliyordum. 24 Mart sabahı kontrolüm vardı , doktorum tekrar alttan muayene etti açılman 3 ü geçmiş seni hemen sancı odasına alalım dedi, nst de sancı cok az olduğu için suni sancı verdiler. İlk başlarda ayakta dolanan ben 2 saatin sonunda yatağın çarşafını kemiriyodum🙈 Korkutmak istemem kimseyi ama ben dayanamadım cok ağır geldi sancı, epidural istediğimi söyledim doktorum açılma 5 cm olunca onayladı aldım epidurali. Epidural iğnesinden hiç korkmayın normal kan aldıklarında hissettiğim iğne gibiydi. Epidural aldıktan sonra tekrar hayata döndüm aşırı rahatladım açılman yavaş ilerler dediler ama çok şükür saat 14:00 de epidural aldığımda 5 cm açıklık vardı , saat 15:00 oldu 6 oldu açıklık:) Sonra arkanda baskı hissediceksin o his geldiğinde bacaklarını kendine çekip ıkınabildiğin kadar ıkın dediler her baskı hissettiğimde yatakta tek başıma ıkındım, ebe 15:20 de tekrar alttan baktı inanamadı açıklık 9 cm dedi, 5 dk geçti tekrar baktı açıklık 10 oldu dediler doktorumla beraber doğum odasına geçtik.Burası işin en keyifli anıydı, 6 7 ıkınma ve ebelerin karnıma baskısı sonucu 15:40 da güzeller güzeli kızım içimden balık gibi kaydı💚 İşte o haz çektiğim tüm acılara , ağrılara değdi .Darısı siz güzel hamişlerin başına inşallah, sorularınız olursa yanıtlarım buralardayım💛