Wonderanne ElifNilMom bence koyabilirsiniz ben babaannemi çok severim kız kardeşime babaannemin adını vermemiş olsalar koyardım ben Meryem benim babaannemin adı yanına güzel bir isim daha ekleyip hatta önüne eklersen genelde ilk isim kullanılır
ElifNilMom gokcecan işte problem o kuzum Aliye meva güzel duruyor meva Aliye güzel durmuyor ben öne kendi istediğimi koymak istiyordum ilk isim genelde kullanıldığı için 🤷🏻♀️
ElifNilMom Yakamoz__gul aynen diretseler eğer onlar ne kadar seviyor olsam da kıl gider koymam ama diretme gibi bir durum asla yok ve evet kayınpederimi seviyorum o yüzden ikilemde kaldım ya zaten
Mevsim36 ElifNilMom ya da şöyle yapın kimlikte meva olsun. Ama kulağına kayınpederiniz aliye meva okusun. Okulda tek isim olur. Onlarında gönlü olur. Ben öyle yapmayı düşünüyorum. Yani iki ismi psikologlar önermiyo. Meva olsun kulağına aliye meva okunsun.
Mevsim36 ElifNilMom aliye güzel geliyo aslında kulağa. Baba duasini da alın bence. Nasılda mutlu olur adamcağız sizde ikinci ismini koyun. 🌺 🌺 🌺 Inşaaallah ahlaklı çok güzel bi kızınız olur
senemyavas Normalde bende karşıyım ama hassas bir anne konusu olunca koyardım gibime geliyor ilk isim olarak değil de ikinci isim olarak koyabilirsin ilerde 2 isimden birimi kendi tercih edecektir zaten
Mevsim36 ElifNilMom öyle mi ben de isim araştırırken dinen hoş ve güzel bi isim diye okumuştum. Hakkınızda hayırlısı
Cigdemveminik ElifNilMom iki isim koyun bence ilkini sevdiğiniz bir isim ikinci aliye olsun hem eşinz ve ailesş mutlu olan hem siz🥰