Belmaaa su torbasını battaniyenin içine alıyorum genelde.ayaginizi sıcak tutun.ilik su torbasını sırt kismina koyuyorum bazen de.cok sıcak olmamasına dikkat edin.cunku kasik ağrısından ziyade sirtimin sol tarafinda ağrı hissediyodum.bi de bol su için.tas değil kum varsa o da sancı yapar.en azından su içerek kum dokebilirz