Mom20_ valla dun arkadasmla konustuk senın mevzuyu.oyle saçmalıkmı olur dıyorlar düzenli sancısı varsa alması lazım,en ufak şikayetınde alması lazım.bence senın doktorun canının kıymetını bılıo,korkudan korona kapacak dıye kabul etmıo.çok hekim öldü ya.