41 gün önce boş gebelikten kürtaj oldum. Ve hala adet olmayınca test yaptım :) pozitif çıktı. Sıfırlanmamış diyenler oldu, parça kalmıştır diyen oldu, hamile kalamazsın adet görmeden diyen oldu. Bugün doktora gittim ve hamile olduğumu öğrendim. Kürtaj sonrası adet olmadan hamile kaldım. Bundan sonrası Rabbime emanet o ne isterse o olacak inşAllah 🤰♥️🥰