Sevoeco25 Hvva70 Doğru diyosun bacım Rabbim den umut kesilmez bnde biraz oluruna birakicam Rabbime sığındım elbet bir gün anne olurum tek güvenim Rabbim
1Anne_ Sevoeco25 hayırlısı olsun canım niye üzülüyorsun rabbimden hayırlısını dile inşallah zamanı gelince allahm sana sağlıklı bi bebiş nasip eder😊😊