Çok haklısınız çok zor bir süreç bende klomen, hsg iki aşılama hacamat vs çok uğraştım çok yoruldum çok üzüldüm bıraktım tüp bebek yaptırayım maddi manevi kendimi hazırlamak istedim bir iki sene. Diyet yaptım spor yaptım tatile gittim derken kendiliğinden hamile kaldım kimyasal oldu ama ilk defa hamile kalmıştım 6 ay sonra tekrar hamile kaldım yine kendiliğinden şuan 11 haftalık olduk. Bebişler gelecekleri zamanı kendileri seçiyor biz ne kadar uğraşsakta inşallah sizinkide sizi çok bekletmeden gelir umudunuzu kaybetmeyin ama çok kafaya takmayın ❤️