MiraysMom benimde 18+3 geçen haftalarda hissediyodum ama bu hafta bende hissedemiyorum ve çok endişeleniyorum doktora iki hafta önce gitmiştim bir ay sonra gel dedi ama çok sabırsızlanıyorum günleri sayıyorum doğum yapan arkadaşlarım normal diyor bu haftalarda hissetmeyebilirmisiz hareket etse bile.