Kızlar merhaba 17+5 ken hareketle ilgili bir şey paylaşmıştım normalden çok fazla hareket ediyor acaba kordon mu dolandı diye o günden sonra bi daha hiç hareket etmedi bebeğim suan 18+3üz sizce normal mi bu durum bir hafta çok hareketli olup da hiç hareket etmediği oldu mu sizde de bi kere bile mi hareket etmez gün içinde? Bende hiç hareket yok kaç gündür 😣hastaneye de gidemiyorum normalde tatlı yiyince kıpır kıpır olurdu onda bile tepki yok suan