Canim rennie duo diye şurup var naneli aşırı rahatlattı beni doktorum yazmıştı bi kaşık iç yarim bardak su arkasindan ilk 5 dk falan uzanma karnını dik tut sonra geçiyor ben hep uykumdan uyaniyodum o kadar yaniyodu içip yatıyorum beni rahtlatiyor doktoruna sor uygunsa sana versin