Asl_93 Sare34 benim 2 gün vardı uçuşuma 24+1 oldum Türkiye’den alışveriş yapacaktım Doğum için ailemi görecektim iptal oldu 😔 inşallah biran önce biter biz de sağlıkla ailelerimizin yanına gidebiliriz canım 🤲
Mekamu Sare34 evet burdan davetiye çıkartıp türkiyeye gönderdim onlar da o davetiyeyle schengen vizesi aldı uçak bileti de almıştı, uçuşlar durunca kaldı öyle 😔
Sare34 Mekamu ben az önce baktımda 19 nisandan sonra biletler vardı ve öyle duymuştum o zaman açılacak diye, inşallah bi mucize olur yoksa ben tek başıma kafayı yicem sonunda 😅
AnneOluyorum35 Sare34 bende 12 haftalıkken seyahat etmek zorunda kaldım herhangi bi sorun olmadı düşük riskin yoksa git bence bişey olmaz.
MinikTavsanim Sare34 32 ye kadar binebiliyorsun 32-36 arasıda doktor raporu lazım yolculuk yapabilir şeklinde 36 dan sonra doktor raporu olsada yolcu kabul etmiyorlar diye biliyorum yinede arastir cnm
Gmzzz Sare34 yok yaaa ünlüler yerinde durmuyor hamileyken .. ben tatile giderken bilmiyor dum dönüşte ögrendm 😂
Evita Sare34 ben yaptım ilk başlarda. Bişey olmadı. Ama şu an olsa binmezdim virüs yüzünden. Dr una sorman lazım. Plasentanın konumu bile binme denmesine sebep. Hatta tansiyon durumların vs. Şu an aklıma gelmeyen rahminle ilgili durumlar.
Evita GokAnne bana almanyadaki güvenlik görevlisi xray de radyasyon yok ama havada radyasyon var, uçağa niye biniyosun dert ediyosan tarzı terslemişti 😂
Anne1234 Sare34 2 aylıkken iki defa bindim sorun olmadı ama ilerleyen zamanlarda uçak izni alınıyormuş diye biliyorum ben