Sare34 Kızlar hamileliğin kaçıncı ayından sonra uçağa binebiliyoruz? Hamileyken uçak yolculuğu yapan var mı? Bir sıkıntı oldumu?
Emk5341 Sare34 18.haftamda yapmıştım. Herhangi bir sıkıntı olmadı. Öncesinde doktora sordum, o da binebilirsin demişti.
Asl_93 Sare34 ben 10. Haftamda Almanya’dan Türkiye’ye uçtum dönüşümü de 14. Haftam gibi yaptım. Bel ağrım çok oldu sadece şükür başka sıkıntı yaşamadım ☺️
TAkilicci Sare34 bende yapmıştım 20-24 haftalarda sadece basınçtan çok etkilenmiştim onun haricinde bir sıkıntı olmuyor
GokAnne Haftamdayım 3 kez falan bindim doktor bi sıkıntı görmediği sürece belli bi haftaya kadar bineniliyorsun canım sorun olmuyor, xray cihazları tehlikeli değil diyorlar ama ben orda rica ediyorum aradan geçirip üstümü elle arıyorlar
Evita GokAnne bana almanyadaki güvenlik görevlisi xray de radyasyon yok ama havada radyasyon var, uçağa niye biniyosun dert ediyosan tarzı terslemişti 😂
Sare34 Asl_93 canım bende Almanyadayım ve çok kötüyüm çevremde kimsem yok ailemin yanına gitmek istiyorum 6 haftalığım şuan zaten korona kalkana kadar biraz daha büyür giderim inşallah
Twinksmom Sare34 9. Haftada 4.5 saat sonra 1 saat daha yaptım ertesi gün son olmadı şu illet geçsin 20 lerde Türkiyeye gidicem doğuma rapor alıp👍🏻
Sare34 Twinksmom bende türkiye’ye gitmek istiyorum şu korona biter bitmez ama sanırım 19 nisanda girişler açılıyormuş
AtaMommy Sare34 hamileliğinher döneminde en güvenli yolculuk sekli. ben 6. haftamda da bindim 16. haftamda da
Ssvd2 Sare34 35.haftadan sonra uçağa almıyorlar zaten yanlış hatırlamıyorsam onun öncesinde binebiliyorsun 2 hamileligimdede çok fazla uçakla yolculuknyaptim bir sorun olmadı
Gmzzz Sare34 ben 4 haftalıkkem öğrendim 3 gün sonra uçağa bindim 😂 tatilde öğrendim çünkü.. 36. Haftadan sonra binemezsi
Asl_93 Sare34 benim 2 gün vardı uçuşuma 24+1 oldum Türkiye’den alışveriş yapacaktım Doğum için ailemi görecektim iptal oldu 😔 inşallah biran önce biter biz de sağlıkla ailelerimizin yanına gidebiliriz canım 🤲
Gmzzz Sare34 yok yaaa ünlüler yerinde durmuyor hamileyken .. ben tatile giderken bilmiyor dum dönüşte ögrendm 😂