hilal-ali32 bende 38. Haftanın içindeyim dün sezeryan olacağım kesinleşti 7 nisan nasipse gün verdi tam 1 ay araları sizin bebişle ben üzüldüm aslında normal doğum daha sanki kolay geliyor bana sezeryanda sanki kesiceklermiş gibi korkuyorum açıkçası😳 bana 39 +1 de sezeryan günü verdi herkese 38 vermişler ama anlamadım ekstra bir tahlil anestezi hiç bir şeyden bahsetmedi sabah 7de gel dedi 8 de alalım hatta ilk salı muayeneye bir daha gel cuma alalım diyordu neredeyse 40. Haftada dedim doktor hanım ben çok zorlanıyorum madem sezeryan olacak alalım nolur