Ben 37 ım. Istege baglı dpgum yapılıyormh.ben cok sabırsjzım normal gelmesını bekleyemiycem seAryen dpgursammı acaba dıyordum bu defa dedık doktorlar belkı bebegn durumuna gore sezaryen alıyordur kendı kafamıza gore yapmazlar dıye dusundum ama ıstege vaglı oluyorsa bende haftaya dogurayım artık ya gecelerı uyuyamıyorm zaten kemıklerıyle dirseklerıyle vuruyor zalım. Barı dogurımde artık ortamızdayken bırazda babasjnı teklemesın