Seda_unsal elftprak kimyasal gebeliğin ne zaman sonlandı peki ? Kalp atışı başlamısmı bişe demedimi doktor
RabiaMG elftprak anladm canm riskin var dinlen yorma kendi falan bisey dedi mi yada yerlesme kanamasi mi dedi gerci yerlesmede progestan verilir mi bilmiyorum ama
RabiaMG elftprak canim ben 15. Haftadaym 13. Haftamda kanamam oldu temizlik yapmstm kasilmam olmus hala kullaniyorum progestan. Doktor aciklamadi mi diye sordum bilmiyorum ben yerlesmede de veriyolardr belkide sen is yapma ama yorma kendini yinede
Seda_unsal elftprak bence içini rahat tut sen ben suan 26. Haftamdayım bazen ıdrardan sonra damla damla kan gelıyo lekelenmelerim oluyor sen pozitif düşün bebeğinde iyi olsun canım :)