Egeates Zlhb ilk zamanlar banada vermemisti ilac agri olmadigi icin simdi son zamanlara yaklastihim icin vajinadaki varisler baski yapmaya agirmaya basladi bu yusden veneruton forte diye bi ilac verdi agrilarimi hafifletmesi icin
Nihanus Sedley benimde o haftalarda şişmeye başladı baya baya şişti artık bende kilo aldığım için oda şişmanladı diye düşünüyordum 😂
Sedley Nihanus Bazen inik görüyorum bazen şiş 🤣🤣 oda vücuduma ayak uydurmaya çalışıyo demekki alışmaya çalışıyorum bende 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤣🤣
Nihanus Sedley valla ben artık sonuna geldim diye herhalde iyice tombikleşti komple ben tombik oldum o nasıl dayansın 😂 renk yazmış herkes göremediğim için renginide bilemiyorum 😅🤦🏼♀️
Sedley Nihanus Allah seni iyi etsin gece gece iyi güldüm 🤣🤣🤣 benimde göremeyeceğim günler gelse biran önce yavaş yavaş şişiyorum 🤣🤣
Nihanus Sedley çok zor oluyor artık 36 oldumu çoraplar zor giyiliyor gerçekten 36. Hafta bence hamileliğin artık zirve noktası tüm acılar bir anda geliyor 😅
Gamzenur60 Sedley bende ilk gebeligimde şaşırmıştım. Ama çok normal bi durum ileriki haftalarda daha da sisicek 😊😂 35 haftadayız karnimla birleşti o yüzden oram sanki oran değil göbeğinin devamı oldu. Etlendi daha ne diyim sana 😂😂
Zeyneb51 Sedley benimde olmuştu canım şiş ve aşırı derecede kaşınma vardı duramiyodum megersem mantar enfeksiyonu olmuşum krem yazmıştı hem kaşıntı gitti hem şişlik gitmişti
Sedley Zeyneb51 Benim kaşıntı enfeksiyon vs yok canım sadece şiş o kadar. Buradaki çoğu annede de varmış normal diyolar