Sedley Buraya ilk kez bu tarz bişey yazıyorum birazcık utandım 🙈 doktora 1 hafta önce gittim tekrar gitmek istemiyorum bugün banyoya girince farkettim vajinam şiş duruyor normal mi acaba 19+6 haftalık hamileyim.
Aysegulyeter Sedley tam bilmiyorum cnm ama bence normaldir cunku ayni vucudumuz gibi oda evrim geciriyor rengi filan degisiyor o yuzden normal olabilir cnm 😊
199322 Sedley hormonlardan jiletten kil donmesinden ic camasirdan olabiluyormus krem oneriyor doktor yanindada 3 tane tablet fitil gibi ozel bolgenize kullaniyorsunuz
Sedley Aysegulyeter Herhangi bi enfeksiyon durumu yok ağrı yok bişey yok bugün ilk defa farkettim temizliğimi yaparken anlamadım o yüzden 🤷🏻♀️ İnşallah normal bir durumdur 🤲🏻
Sedley hicran73 Enfeksiyon ağrı falan yok o yüzden kötüye yormak istemedim ilk hamileliğim şaşırdım sadece
Gamzenur60 Sedley bende ilk gebeligimde şaşırmıştım. Ama çok normal bi durum ileriki haftalarda daha da sisicek 😊😂 35 haftadayız karnimla birleşti o yüzden oram sanki oran değil göbeğinin devamı oldu. Etlendi daha ne diyim sana 😂😂
Tuba-27 Sedley doğumdan sonra geçer zaten öyle kalmıyor normal herkeste öyle bende de öyle takma hiç kafana
Egeates Sedley nasil bi sislik canim bende de var 3 4 tane misket kadar sis bu sekildemi yoksa dolgunluk mu var bana doktorum vajinal varis dedi bu yusdende ilac kullaniyorum
Egeates Sedley anladim canim dolgun duruyorsa gebelikten kaynakli butun vucudumuz degisiyot hayli ile orasida degisebiliyo 😊🤭
Cetinn Aynı sıkıntı bende de var canım valla bende 23+2 haftadayım dün farkettim baya baya şiş gibi yarın hastaneye gidecektim iş sesim gibi konuşmuşun :)
Sedley Cetinn Demekki çoğu hamilede olan bişey ☺️ İlk hamilelik olunca böyle yaşayarak öğreniyoruz 🤗🤗
Egeates Zlhb ilk zamanlar banada vermemisti ilac agri olmadigi icin simdi son zamanlara yaklastihim icin vajinadaki varisler baski yapmaya agirmaya basladi bu yusden veneruton forte diye bi ilac verdi agrilarimi hafifletmesi icin