Merhaba benim adet günüm geçmedi daha ama 1 hafta önce kaşık ve karın ağrısıyla acile gittim hamilelik için kan ve idrar aldılar beta hcg 351 çıktı gebesin dediler ertesi gün polikinliğe gittim aynı şekil karın ağrım devam ediyordu tekrardan kan ve idrar aldılar bu sefer beta hcg 253 çıktı ultrasonlada baktı karnında sıvı gözüküyor dış gebelikten şüpheleniyoruz dediler haftaya tekrar gel dediler yarın hastaneye gitcem böyle birşey başınıza geldi mi hiç sizce dış gebelik mi ?