Hadiye Buğün test yaptım 15 20 dk sonra belli oldu hafiften silik çizgi ve dört gündür lekelenmelerim oluyor kafam çok karışık
Mgmg Hadiye cok silik var evet bence bisey var ama normalde 5 dk icinde xikmiz olmasi lazim. Eger o zaman olustuda fark etmedysen digru olabilir. Kac gun gecti adetin?
Hadiye Beklenenmucizem lekelenmem oldu 4 gün boyunca ilk gebeliğimde böyle bişey olmamıştı test yaptım 15 20 dk sonra çizgi belirdi silik ama net çıkmıyor fotoğrafta tereddüt de kaldım
Prensesannesi96 Mgmg bnm 5 6 gun gecmişti canm ya bi kaç saat bekle o belirginleşecek daha cok . Ertesi gun kan verdim 9.88 cktı sonra 6.88 e dustu Nasip olmayacaksa bu çizg telasına bile sokmasın rabbim 😔
Prensesannesi96 Mgmg bu ay kimyasal oldum canım bakalım bu ayda olurum insallah kimyasal olanlar genelde 3 aya kalıyır hamile
Sultangonul Ben de 4 gün gecikmeden sonra test yaptım akşam yapmıştım silik çizgi olmuştu. Şuan 23 haftalık hamileyim. Sabah ki ilk idrarınla yapmanı tavsiye ederim.
Prensesannesi96 Mgmg carsamba 9.88 cuma 6.88 cıktı canm pazarda adet oldum ama adetim coo surmedi 6. Gun bitti aonraki cuma abdest aldm