Benimde muhtemel doğum tarihim 25temkuz.fakat ilk kızım 36+5te doğduğu için bu kızım da erken bekleniyor🤣
Ablasindan mama sandalyesi park yatak ve sifonyer kalmıştı o karı kurduk.
Bebek arabasi,süt sağma makinası ve telsiz aldık.
Kıyafet agarlikli 6-9ay almıştım daha zaman var diye şimdi en büyük sıkıntım giyim ve logusa geceligi kaldı.