Hll34 713 kimisi uzun kol al diyor iki ay sonra kış dönemi geliyor diyr brnde şöyle düşündüm 0.3 ay arası olanları yazlık alayım gerisini kışlık alıyım diyorum 3.6 6.9 ay olanları
Hll34 Sdaakll bebişler için sormuştum kuzum ama evet hamile pantolonu hiç rahat değil aldım bi tsne öyle dolapta bekliyor giymiyorum bile taytlar kurtarıcım oldu
Sdaakll Hll34 ben o konuda cok sansliyim soyle soyliyim 1 yasinda kiz kardesim var 🙊 ve butun guzel cicileri benim kizima kaldi bu konuda cok mutluyum ama ufak tefek seyler aldim bende yazlik kislik hosuma giden ne varsa
Sdaakll Bbrna esim memur dis goreve gitti 3 ay tam dogumuna denk gelicek gitmeden herseyini tamamladi her ihtimale karsi oyle gitti bu surecleride yalniz atlatiyorum ama alistim sayilir 🙃 umarim diledigin gibi alabilirsin sende 🙏🏼
Mommytobe2020 Bbrna malesef dogru dürüst hicbisey alamadim ben, yurtdisindayim ve burda heryer kapali marketler haric.. uzun sürede öyle gibi gözüküyor. Online alisverisede güvenemiyorum 😕
Bbrna Sdaakll senin adına cok sevindim ☺️ Eşinlede biran önce kavusmanız dileğiyle 🙏İnsallah bizde alırız amin 👶🏻🤲🙏
Zlhb Aslima gitmesi için yatıp kalkıp dua edıyorum evden çıkmıyorum 15 gündür başkada elimden bir şey gelmiyor 🤷🏻♀️😩
Aslima Sdaakll eşyalarını nereye koycaksiniz. Nasıl plânladınız. Kıyafetler bezler ıslak mendil battaniyeler çoraplar şapkalar falan birsürü şey
Sdaakll Aslima ayriyetten fazladan yatak odam var oraya dolap ve sifonyer aldim herseyi hazir sadece doguma yakin yikayip utuliycem sadece buyuk besigi benim yatak odamda kurulu