SekerMerve Hafsa_sh bildiğim kadarıyla başlarda bir gün hissedip bir gün hissetmemek normalmiş bende 22 haftalığız ama bir iki gün hissediyorum bir iki gün hissetmiyorum yarın dr kontrolüm var ayrıntılıya gircez inşallah her şey yolundadır
Tubau Kbracoskun Yaa ne güzeel 🙈 bende öyle az az arada oldu bugün çok mutlu oldum birkaç kişiye bahsedince daha değildir, bağırsaklarındır vs deyince üzülmüştüm inşaallah arada devam eder böyle artık😍
Hakuka Bence de erken değil ben de geçen hafta yani 17.haftamda hissetmeye başladım. Hem de bariz bi şekilde :) harika bi duygu gerçekten…