Merhaba sevgili arkadaşlar, ben şuan 19.haftamdayım ama ultrasona göre bir hafta ileriden devam ediyor gebeliğim. Bugün sol kasığımda birkaç tekme tarzı hareketler hissettim ara ara da seyirme gibi bazı şeyler oldu. Yani ilk hamileliğim ve tam anlayamıyorum bunlar bebek hareketi mi? Bazıları daha erken hissetmen için karnın,bağırsak hareketlerindir vs diyolar ama. Sizin nasıl oldu, kaçıncı haftada nasıl hissetiniz? Biraz bahsederseniz sevinirim teşekkürler 💙🙂