Lavinya01 tövbe ya doktor mu dedi zeka geriliği olur diye benimde yüksekti valla çok araştırdım gerçekte öyle bişey YÖK yani merak etme ilacını kullan tah normale dönüyor ben kullandım normale döndü yani Doğumda yaptım bi problemimiz YÖK ve araştırdığımda bile sorduğum gebelerde tsh problemi yıllardır olan kişilerde bile bebeklerinde öyle problem olmamış takmayın bunları siz düzenli kullanın dikkat edin yediklerinize sağlığınıza