İlk hamileliğimdede bu kanamalar yüzünden 2 hafta gelişim geriliği vardı kanamamda hiç azalma olmadı doktor yine progestan verdi 2 gün dayanabildim sabahı zor ettim zehirlenmeye başlamışım. Hemen müdahale edip almak zorunda kaldılar. O yüzden bu hamileliğimde çok korkuyorum tuvalete gitmek ölüm gibi gelmeye başladı peçeteye bakmaya korkar oldum. Psikoloji olarak zaten iyi değiliz birde bebek korkusu olunca ona bişey olmasın diye ne yapcağımı şaşırır oldum. Yaşnız olmadığımı bilmek azda olsa beni rahatlattı umarım ki hepimize acil şifalar verir rabbim 🙏🙏