Doktoruna telefondan ulaşmayı denedin mi, benimde dün bir damla lekelenmem oldu bugün ilaca başladım, sadece bir damla leke olmasına rağmen düşük riskin var dedi 1 hafta istirahat verdi hep yatacağım içerde bizim görmediğimiz kanamalar oluyor bazen sızıntı oluyormuş sanırım seninki bu şekilde ama yine de riske atma derim