Anladim canim benim de ayni sendeki gibi ek olarakda goğusumde dolgunluk ve kenarlarinda aci hiss ediyorum ayni mide bulaniyormusgibi oluyor ama çok çabuk geçiyor benimde adetimin gece yarisi oldugu icin 32 ci gune geçtim 6 nisanda adet olmam gerek eger adet olmazsam test yapmicam cunki ocak ta kurtaj oldum 2 ci yi adetim duzensizleşti o yuzden biraz daha bekliycem 8 9 nisanda yaparim test diye dusunuyorum tabi adet olmazsam ama