Brcbs Nuriay ben hamile kalmadan ecopirin kan sulandırıcı ve efa mom vitamin verdi. Gebeliği öğrenincede bunlara ek iğneye başladık. Kan sulandırıcıyada devam dedi.
Kubrasnyrt Rumi8787 cok tesekkur ederim guzel dusuncen icin cok mutlu oldum amin insallah saglikla gelir bebisim cevap verdiginiz surece kalbimde kıpırtılar oluyor heyecanlaniyorum 🤗❤
Nuriay Kubrasnyrt yumurtlamamin 5 ci gunu hangi akila hizmetse artik yapmiştim 😂 neqativdi ben ovulasyon kullandim bu ay .Adetim gecmezse yapmam sonunda tovbe edicem test yapmaya 😂
Anneolmak38 Kubrasnyrt Maalesef sağlıklı değildi 30 küsür çıkmıstı değerim kasıgım cok agrıyordu biseylerin ters gittiğini anlamıştım 2 gün sonra tekrar kana çağırdı doktor beta 21 e düştü küçük Bi düşük yapacağımı sağlıksz gebelik oldugunu söyledi
Kubrasnyrt Anneolmak38 bende yasadim ayni durumları moralini yuksek tut insallah rabbim en hayirli zamanda nasip etsin anne olmayi sanada ❤
Kubrasnyrt 5naz hic bilmiyorum canim ya hastaneye gitmeyede korkuyorum adetimin gecmesini bekliyorum suan
5naz Kubrasnyrt benimde adet günüm bugun hadi hayırlısı ile aynı zamanda doğum yaparız 15 Nisan a gün aldım bakalım bi aksilik olmazsa o vakte gidecem
Kubrasnyrt Derin1 google hizliresim yaziyorsunuz ilk siteye giriyorsunuz orada dosya ekleyi seciyorsunuz galeriden fotografi secip yukle diyosunuz daha sonra en alta inip 3. Yada 4.siradaki adres cubugunu kopyalayip buraya yapistiriyorsunuz yuklenmis oluyor
Yaprakserkann Kubrasnyrt var canım bende adetıme 4 gün kala yaptığımda aynısı ckmıstı hemen kan verdım hamıleydım hayrlı olsun😘
Kubrasnyrt Yaprakserkann tesekkur ederim cevabin icin cok sevindim bugun regl olmam lazimdi olmadim biraz daha beklemek istiyorum sonra gidip kan vericem saglik ocaginda :)