Bnde 28 im kızlar birazcık anlam yiyim hatta normal yiyim rahatsızım oluyorum kap atışım fazlalaşıyo mideme baskı oluyor karnım geriliyor resmen çok az yemek gerek gerçekten dün yememiştim 3 ye yedim sonra meyve falan yedim yatana kadar ve çok rahattım bugün beni çok daralttı🙂