cerrah61 Nuriiiiii öyle valla haklısın ☹️ eşim bugün mecburen gitti de sadece şarküteri ürünleri aldı,ben de ayırdım tek tek buzluğa attım. Taze sebze meyve alıyor istediğim zaman ama hep bir tedirginlik, biz zaten hiç bı yere cikamiyoruz 🥴