Nuriiiiii canım marketten kendin gidip de alsan aynı, kapına kadar gelse de aynı bence hijyenik olması, yani ben öyle düşünüyorum şahsen. Su virüs döneminde en iyisi aldığınız her seyi mutlaka eldiven takip önce bir varsa balkonda yoksa cam kenarında bir kaç saat havalandırın öyle yerlestirmesini yapın,tedbir bizden takdir Allah’tan 😌🤷🏼♀️