Pembiskizim doktorum bize git deseydi muhtemelen bizde giderdik önlem alıp ama o bu durumda önermiyorum vs deyince bizde gitmek istemedik bide üniversite hastanesindeydi daha da sıkıntılı bir yer olunca doktorum kesinlikle istemedi. Kendisi de gayet ayrıntılı inceliyor her muayenede zaten. Ama sizin durum biraz farklı imiş. Ama öğrenseniz doğumda ne gibi bir değişiklik yapacaklar ki