Misssimsek Pembiskizim ben bugün gittim canım zaten hastanelerde sıkı önlemler var ateş olcmeden içeri almıyorlar herkes maskeli eldivenli. Ve zaten hastanelerde çok tenha. Bence önlemini alıp git. Ben gitmeden doktorumu aradım gitmesem.olur mu diye sakin ha öyle birşey düşünme çok önemli gitmen lazım dedi. Çok şükür bebeğim saglikli ama kız.demislerdi erkek olduğunu öğrendik 😂 sırf onun için bile iyiki gitmiştim dedim. Doğumda falan ogrensem atlatamazdim sanırım kiza çok alismistim şok oldum 😞
Pembiskizim Misssimsek masAllah çok sevindim canım sağlıcakla da al kucağına ınsAllah bende gidebilirim 🙏
Pembiskizim Aysenozturk007 ınsAllah eşimi ikna edersem gideceğim 20 haftalığım ta bir ay önceden randevu aldım ki onu da zor zoruna öyle kolay da randevu alınmıyor
Aysenozturk007 Pembiskizim yaa 20+ kaç bende bu cuma 20+1 olacağım inşallah gidicem. Maskeni eldivenini tak git gelince herşeyini yıka duş al. Benim kuzenim dahiliye doktoru ve kendisi diyor ki herkes bu hastalığa yakalanacak. Ne kadar kaçarsak kaçalım bizi bulacak yani Allaha dua etmekten baska çaremiz yok ☺️😘♥️
Mucizem_6161 Pembiskizim ben de geçen hafta gittim.maske, eldiven takıp gittim.Doktor muhakkak gel dedi, önemli bu ultrason diye bizde gittik mecbur.Gelince de giysilerimi hemen makineye atıp yıkadım..Allah büyük sen önlemini al,gerisi Allah’ın takdiri kardeşim🤲
BerilinAnnesi Pembiskizim 24 haftaya kadar süren var istersen 3 yada 4 hafta sonrasina erteleyebilirsin, benim randevum 23 haftalikken suan 21 haftaligim
wasdxz007 Pembiskizim hangi şehirde sin canım.ven kendim gitmek istemedim ama sonra aklıma takılması dan korktum. Maske ve eldiven takip git özel hastanede hiç sorun olmuyor zaten herkes uzak mesafe ve tedbirli
Pembiskizim wasdxz007 bana kalsa hemen gidecem ama sorun eşim ikna edemiyorum sabahtan beri dil döküyorum
Pembiskizim BerilinAnnesi canım yarına ne olacağı belli değil ki daha düne kadar vaka sayısı 100 ken şimdi binlerce oldu iki haftaya geçeceğinin garantisi olsa zaten ne kendimi ne de bebeğimi riske atarım
Miniksusam93mr Ihmal etme canm en onemlisi detayli. Ben geçen hafta gittm bi yere dokunmadm eldiven maske tktm .eve gelince çamaşırı yikadm banyo yaptm kolnyo döktüm
drn5410 Pembiskizim doktorunla konuştun mu canım. Ben doktorumla konuştum bebeğinin ciddi bir sıkıntısı yoktu o yüzden bu durumda gitmeni önermiyorum dedi hatta haftaya şeker yüklemem vardı buraya da gelme iyiysen evden çıkma diye konuştu. Bence eşinizin ve ailenizin dediklerini önemseyin
Pembiskizim drn5410 doktorumla da konuştum benim böbreğimin biri küçük doğuştan genetik olabilir bebeğin de de olabilir gitmelisin dedi sorun şu ki eşim anlamıyor
drn5410 Pembiskizim doktorum bize git deseydi muhtemelen bizde giderdik önlem alıp ama o bu durumda önermiyorum vs deyince bizde gitmek istemedik bide üniversite hastanesindeydi daha da sıkıntılı bir yer olunca doktorum kesinlikle istemedi. Kendisi de gayet ayrıntılı inceliyor her muayenede zaten. Ama sizin durum biraz farklı imiş. Ama öğrenseniz doğumda ne gibi bir değişiklik yapacaklar ki