Kızlar 37+5 haftalığım sabah bulantim ve ishalim oldu birde sürekli akıntım vardi su sızıyor sandım doktora gittim çati muaynesi oldum ve 1.5 2 cm açılma var cuma tekrar gel dedii bu haftasında bu kadarlık açılmayla dogumunu ne zaman oldu acaba çok heycanliyim çatim da gayet normalmiş dogum için 😇