Minikfasulye Ysveannesi banada 33 haftayla uyumlu dedi 😒 cokmu riskli bilgim yok bnmde kimi umursama bisy olmz biraz kilolu dogar diyo kimi dikkat et diyo kafam iyice karisti 🤔
Obsesifk http://www.benimgunlerim.com/wp-content/uploads/2015/02/Ekran-Resmi-2015-02-08-16.46.56.png Burdan karşılaştırabilirsin
Bgmbgm Minikfasulye benim ilk oğlumda oleydim erken doğdu 37 de 3300 sorun olmadı haftasını tamamlanmadığı için
Nigarmeylin Nigarmeylin ama doktor qayet iyi dedi.simdi yazilanalri gordumde 2 +hepsi masallah.acabaa 31 32 de benimkide 2 olurmu
Obsesifk Nigarmeylin seninki azsa benimki napsın 30da 1500kiloydu 😂 kiloya takılmayın kızlar her bebeğin farklı olur doktorunuz sağlıklı diyorsa sıkıntı yok ona güvenin
Nigarmeylin Obsesifk iinsallaahhh.41sm boyu vardi simdiden)doktor uzun olucak bu kiz dedi)hadi insallah