Kirazbesli canım benim de 100 lerde çıkıyordu yaklaşık 1 yıl bu hormanla uğraştım daha doğrusu kullandığımda düşüyordu düşünce doktor ilacı bıraktırıyordu ve benimki hemen geri yükseliyordu en son artık ilacı bırakmama kararı aldığımızda hamile kaldım şükür. O nedenle düzenli şekilde hormonunu ölçtür bence. İnşallah hayırlı haberleri alırsın 🤲🏻