Kirazbesli aleykum selam canim ben 4 sene kullandim dostinex ilacini benim 45 cikmisti doktorum vermisti kullandigimda dusuyordu biraktigimda tekrar yukseliyordu doktorum artik o senin vucuduna yerlesmis ilaci birakirsan yine yukselir demisti hamile kalana kadar kullanmalisin dedi yani hormonum dusuk olsa bile 1 haftada ceyrek kullaniyordum oyle onermisti doktorum yada 2 haftada bi yarim aliyodum seninde baya yuksek cikmis ama dusmus degerin insaAllah hamile kalirsin ben ilk kullandigim zamanlar vajinismus sorunum vardi oyuzden hamile kalamiyodum 4. Senemde yenince dostinexside kullanarak hamile kaldim umarim yardimci olabilmisimdir