Maşallah Allah sağlıklı ömürler versin. 🥰 Ben de bugün sabah nst ye girdim bayağı sancın var senin dedi ebe ve doktor, nasıl hissetmezsin diye şaşırdılar. Ebe eliyle baktı 1-2 cm açılma da varmış bebeğin başı aşağıya inmiş dedi. Ama ben hafif bel ağrısı duyuyorum sadece şu an. Başka böyle durum yaşayan var mı acaba, tahminen ne zaman doğururum ki… 🤔