39+2 de Normal doğumla suni sancısız acısız dünyamıza gelen prensesim 💖 Azram ,sevgili gebeler🥰 Kalp atışını duyduğum ilk andan itibaren evladımla hep iletişim halinde oldum babamızda öyle 🥰ve hayalimizden de daha güzel bir doğum gerçekleştirdik 🙏🏻🤍sevgili doktorum Sevilay Bozkurt doğumun sabır işi ve teslimiyet olduğunu söylerdi ,kontrollerde kilo takibini çok dikkate alırdı bende sağlıklı ve rahat bir gebelik için yediklerime çok dikkat ederek 39haftamı tamamlamış oldum gebelik süresince 6kilo aldım toplamda ve sürekli olarak hareket halinde olan bir anne adayıydım 🥰İçimdeki minik Mucizem Azram çok hareketli bir bebekte etrafta oldukça fazla olumsuz hikayeler anlatıyordu insan ister istemez benim doğumum nasıl olacak diye düşünmeden alıkoyamıyordum kendimi ,son zamanlarda hiç düşünmeme ve her saniyemin tadını çıkarmaya başladım son günlerimizdi aynı bedende 😔💖👩👧Kontrol günü gelmişti 39+2 Canım doktorum çatı muayenesi yapması gerektiğini söyledi.bende kabul ettim muayene esnasında Ağrı eşigimin yüksek olduğunu hatta evde doğum yapabileceğimi söyledi .bende tebessüm ederek sessiz kaldım içimde tarifsiz bir heyecan sardı 😍.Eve gittik ve saat 16.00da karnıma hafif ağrılar girmeye başladı .bende hareketli bir gebelik döneminde temizlik yapmayı tercih ettim 😊gece saat 10gibi içim daraldı eşime yürüyüş yapmak istediğimi söyledim iki saat boyunca yürüdük bayır aşağı yukarı merdiven inip çıktım içim içime sığmıyordu 😊eşim Azra bu gece doğacak dedi Güldüm dalga geçerek sonrasında ,bebeğimin hareketlerini hissetmediğimi farkettim hastaneye hemen gitmemem gerektiği konusunda kendimi şartlandırmıştım fakat gitme kararı aldık eşimle .hemen nst bağlandı ve bebeğimin kalb atışını beğenmediği söyledi ve çatı muayenesi yaptı iki cm açıklığın olduğunu söyledi bi kaç güne doğumun gerçekleşir dedi ebemiz ve yatış verildi .karnımın aç olduğunu söyledim yemek yiyip tatlı yiyip tekrar gelin dedi en sevdiğim yemeği yiyip tekrar hastaneye gittik hastane kapısından içeriye koşarak girdim WC ye koştum ve nişan geldi nişan gelmesi demek hemen doğum başlayacak demek değildir demişti ebemiz yine sakindim oldukça 🙏🏻 bir saat içerde kaldım lama verilmiş gibi lavobaya gitmeye başladım sabah 4e kadar sürdü ben hala devam eden tuvalet ihtiyacımı doğumuma yormuyordum 😅 meğer doğumum başlamış 🥰nst de sancılar oldukça yüksekti fakat ben hissedemedim damar yolu açtılar bende gerek olmadığı zaten eve gideceğiz diyordum 😊hemşire hanım her ihtimale karşı açtı .ıkınma istediğin geldiği zaman haber verin dediler servis odasında eşimle birlikte beklemedeydik bu arada benden çok dua isteyen olmuşu aklıma kim geldiyse bolca dua ettim 🙏🏻😍🥰 ve birden ıkınma isteği geldi haber verdi eşim .inanamadım canım doktorum Sevilay Hocam gelmiş 😍ben şok HOCAM dedim Betül doğumun başladı dedi inanamadım .ebemiz bebeğin kalp etışlarını beğenmediği söyledi doktorum normal doğum Hocası olarak üzülerek sezeryana almamız gerektiği söyledi Hayır dedim hayır eşim sezeryan için imzaları atıyordu bana ameliyat önlüğünü giydirilirken sezeryan olmak istemiyorum diyerek var gücümle bağırdım ve suyum geldi 😍Doktorum Betül son bi şansın var dedi ve doğum haneye koşarak gittim Karşı odadaydı 😍oldukça huzurlu sakin bir ortamdı yan tarafta da aynı saatte aynı doktorda doğumlar çakışmıştı ,direk çatala yatmama söylediler serum takıldı be hava verdiler derin derin nefes almamı söylediler ,ben hala hiç birşey hissetmiyordum Doktorum Sen doğuştan Anestezilisin Betül dedi 😊 saatin kaç olduğunu sorduğumda 6.30olduğunu söyledi doktorumdan özür diledim uykudan uyandırdığım İçin oda sabah oldu Betül dedi 🥰çataldan kalkmak istiyorum dedim tabi dedi çok rahatsız edici bir yer oldu benim için ve çömeldim var güçümle ıkındım 😍kavuşmamıza saniyeler kala sessizce vücudumu kendi haline bıraktım 🧚🏻♀️ Sabırla sessizce bekledim Ve Azra pıt diye geldi 😍doktorum yatmam gerektiği söyledi ve Azramı kucağıma verdi 2550 gram 49cm miniğim babasının kopyası ,göbek kordunu kesildi, göbek kordunu eşim kesecekti fakat iki doğum aynı doğum hanede kesişince eşimi dışarı almak zorunda kaldı. doktorumuz 🙏🏻Küçük bir ayrıntı her kontörle gittiğimizde doğuma lütfen sadece ama sadece eşiniz ile gelin uyarısı yaptı iyiki de yapmış ve dinlemişiz 🙏🏻annem ailem yanımda olsalardı ,belki bu şekilde sessiz sakin bir doğum gerçekleştirmeden sezeryan ile kucağıma alacaktım AZRAMI. Piskiloji ruh hali kesinlikle çok etkiliyor doğumun akışını 🙏🏻 Sabah 06.43te dünyaya geldi minik Mucizem kakasını yaptığı İçin hemen almak zorunda kaldılar ,ıkınma dediğinde ıkındıgım için bir yada iki dikişim oldu dikim esnasında hissetmedim bile sabır sabır sabır gerçekten Azra’yı kucağıma aldığımda bulutların üzerinde olduğumu hissettim tarifsiz bir duygu ♥️💋🙏🏻🧚🏻♀️ Bebegim giydirilirken bende koşarak odama gittim ve odamı masamı süsledim yaptığınim hediyelikleri ikramlıkları hazırladım 🥰sonrasında duşumu aldım ve bebegim geldi hemen Sütüm geldi 😍🙏🏻Emzirdim. Allah herkese nasip etsin bu eşşiz duyguyu yaşamak bambaşka ♥️Evimize gitmek istedim fakat bir gece kalmak zorunda kaldık ertesi gün 12.00de hastaneden çıkışımızı aldık ❤️🙏🏻Hayalimden daha güzel bir doğumla kızımı kuçağıma aldım .etraftaki olumsuz hikayelere kulak asmamakta fayda var .her doğum başka ve tadı güzel .Doktorumuz ebemiz yardımcı melekler. baş rol sizsiniz ♥️Siz ve bebeğiniz . sancılarınızı sabırla mutlu olarak karşılamanızı öneririm 😊her saniyenizin tadını çıkarın 9ay beklenen Özlemmm 😘 ve mutlu son ❤️Şuan 2aylık olduk 5200 gram 59cm 🥰bebegim küçük diye düşünüyordum çabuk toparlar demişlerdi öylede oldu .Endişe korku çok yersiz olduğunu ifade etmek isterim 😘Tadını çıkarın ve sonu mutlu bitecek olan bir yolculuğu düşünün sevgiler . ♥️🧚🏻♀️