Ummuhansobaci Ben o haftalarda sürekli kusmadan sıvı kaybından baş ağrısı yaşayıp bilincimi kaybettiğimi biliyorum 😔 Her gün iki serum yedim 20. haftaya kadar çünkü çok fazla kusmam vardı hatta serum yerken dahi kusardım. 20 den sonra sadece prilam ile devam ettim yine kusuyorum ama hiç değilse bazı yediklerim kalıyor ve su içebiliyorum. Şimdi 36 haftalığız, benim o kadar az beslenmeme rağmen bebişin kilosu hep 10 gün önde, içinizi ferah tutun sizin gibi olan çok insan var sakin olarak bu günlerin de geçeceğini bilerek akışına bırakın ama serum yemekten sakın korkmayın susuzluk çok tehlikeli.