Prensesannesi96 Canım 9 unda randevum vardı. 8 i gecesi tuhaf bi sancı geldi gitmek zorunda kaldım yürümekte zorlanıyodum. Gittiğimizde hem keseyi hem bebeği hem kalp atışını gördü doktor. Kalp atışı henüz dinleyecek kadar çok değil bebek küçük daha dedi. Bunda sorun yok ama rahim arkasında bir sıvı birikmiş bu neden diye düşünmeye başladı. Bana sancı yapan bu sıvıymış. Ya kist patlaması ya da 30000 de bir ihtimal hem iç hem dış gebelik olma durumu var dedi endişelendi. Kan istedi kan değerlerime normal ama sabah tekrar bakmam lazım artmış mı azalmış mı diye dedi. Hastaneye yatırmayı bile düşündü ben biraz daha iyi görününce eve gönderdi. Ertesi sabah tekrar kan verdim. Sonuçları görünce rahatladı düşme yok demekki kanda azalma olmamış biriken kan değilmiş dedi. Ultrasonda sıvıyı göremedi bu sefer. Benim de ağrım azalmıştı ama hareket ettikçe acıyodu. Sağ yumurtalık biraz tuhaf görünüyor dedi miyoma da benzetti, kist patlaması olduysa ondan da olabilir dedi haftaya tekrar çağırdı. Ben de durumlar böyle🙂