Merhabalar kızlar. Bu 4.gebeliğim. İlk 2 si düşük. 1 sağlıklı bebeğim var kan sulandırıcı iğnelerle dünyaya getirdiğim. Şuan tekrar hamileyim ama bu defa beta istediğim gibi artış göstermiyor endişelerim var. Bu konuda tecrübesi olanlar bana yardımcı olabilir mi? 25 inde 105 çıktı 27 sinde 186 30 u yani bugün 453 çıktı. Artışı yavaş ilerleyip sağlıklı bir gebelik geçiren var mı?