Benim her iki hamileliğimde de son adet tarihime hiç uymadı , geriden geliyordu geç döllenme dedi doktorlar hep, canınızı sıkmayın hiç , nasibinizde var ise hepsi büyüyor gelişiyor , gelişime göre haftası takip ediliyor .sağlıklı olsun diye dua edelim , doktor takiplerinizi bırakmayın yeter ki .