Hanımlar normalde son adet tarihim şubatın 22si yani şuan 5 hafta 2 günlük olmam gerekiyordu ama bugün kontrole gittim doktor 20 günlük dedi geç döllenme olmuş dedi yani martın (bu ayın) 10unda olmuş o günden bu güne de zaten 2 hafta 3 günlük oluyor sizce bu sıkıntı olur mu bugün baktı hafiften kese oluşmaya başlıyor haftaya tekrar gel dedi yaşayanlar yardımcı olabilir mi