Gaazell bencede agir nefes darligi yasadim ama gectı suan iyiyim bidaha kullanmıycam zaten yan etkileri olan Bi ilac bencede zaten soguk algınlıgında yakalandım ılaclat sesimi aldi ses gitti benim konusmakta zorlanıyorum bide kulak damlası yazmis antibiyotik sabaha kadar basım dondu ismi ONADRON bır dıgerı de Sipragut bogaz spreyı de verdı Bı sktım bogazım oşdugundan daha kotu oldu ne yapacaö bilmiyorum okadar kötüyümki