Mrsakar Bende babynestim sayfasına bakmıştım canım şuan aklımda orası var sanırım oradan alacağım. Açıkcası bime , a101e gelenlerin çok iyi olduğunu düşünmüyorum sonuçta ucuz etin yahnisi durumu var. Tabi bütçe meselesi 😬
Zynq Kuzeyimmm Set olarak almadım ama sevi bebe babynest/reflü yatağı aldım. Kullanan arkadaşlarım çok memnun kalmış. Hem yatağının içinde kullanmayı hem de bir yere giderken yanımda götürmeyi düşünüyorum. Eğimli olduğu için de kusma tereddütü yaşamadık dediler. ☺️