Kubrabyhann Kuzeyimmm Açıkçası ben anakucağı alıcam. Evim küçük olduğu için baybnesti gereksiz görüyorum 😊
Dua38 Kuzeyimmm Ben aldım instagramda sumaybebe diye bir sayfa var ordan aldım çok kaliteli ve resimde ne gördüysem o geldi tavsiye ederim 🙂👍🏼
Emine_ Kuzeyimmm ben aldım gayette güzel geldi. Instagram’da babynestsepeti yazarsanız çıkar. Büyüklüğü ve yumuşaklığı bana idaal geldi. Kumaşı falanda güzel
semdem1 Kuzeyimmm instagramda tasarımcı anneden aldım, en yüksek fiyat onundu ama kaliteli olduğu kesindi diğer firmaları bilmiyorum 🙂
Deletedmom138 Kubrabyhann kadın gerekli gereksiz mi diye sormamış mı alanlar sayfa önersin demiş demek ki almaya karar vermiş 😄😄
Busraoztrk_ Deletedmom138 peki ben bişey sorabilir miyim hangi postu açsam ilk yorum size ait çıkmıyor sunuz galiba hiç uygulamadan bunun yanı sıra da kadın fikrini söylemiş bu şekilde sizin cevap vermeniz kanımca olmamış
Brrn8890 Deletedmom138 kesinlikle katiliyorum ne alsam dememis eviniz buyuk mu dememis bos bos konusuanlara vallahi tahammulum benmde kalmadı karnatinadan herhalde 🤪
Busraoztrk_ Deletedmom138 hayır sinirlenmedim ben sizin birçok yorumunuzu okuyorum çok da mantıklı geliyor sadece kadın fikrini söylemiş ve sanki dalga geçer gibi bir cevap vermişsiniz ona üzüldüm sadece yada yanlış anladım hakkını helal et
Deletedmom138 Busraoztrk_ estağfurullah kötü bişey demedim hayatım alınma lütfen herkes çok gergin 😄😘
yildiz23 Kuzeyimmm canım ayın ikisinde hakmara geliyor 50tl ama tek kaliteli geniş duruyor degerlendirebilirsin
Eliffzngn Bemettadan aldım bende puset örtüsü yatak yastık örtü ve emzirme önlüğü hepsi 140 tlydi çok memnun kaldım ben
Busraoztrk_ Deletedmom138 normal de 32 yim ama şuan 34 olarak gözüküyorum bugünden beri beni çok bunalttı yoruyor artık